Wycieczka ♥

jak wiecie dziś miałam wycieczkę z całą klasą do kina na Film pt. " Fantastyczne zwierzęta i gdzie można je znaleźć, i wyjechaliśmy o 8 a zajechaliśmy na 10:02 wyszliśmy z autokaru i  szliśmy z parkingu z autobusu do manufaktury, weszliśmy i czekaliśmy chwilę i weszliśmy do kina by obejrzeć ten film jak była reklama to zrobiłam zdj jaka leciała reklama.

 A potem po filmie wszyscy weszliśmy na dwór i jak szłam po schodach i poszłam do bramy  chciałam wyjść za bramę ale ktoś puścił i mnie uderzyło całą. a wszyscy ze mnie się śmieli tyłu i z przodu. Jeszcze mieliśmy czas wolny 40 minut chyba ale nie jestem pewna, i kupiłam sobie coś do jedzenia przy okazji, cole, i hamburgera na wynos i jak przyjechaliśmy do szkoły do zrobiłam zdj kubka w łazięce.

No ale przepraszam że w łazięce ale nie miałam gdzie zrobić na dworze było zimno.



1 komentarz:

  1. Widzę , że fajnie spedziałś dzień!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts