Biżuteria ♥

Witajcie kochani! wiem wiem obiecałam sesje zdjęciową, no przepraszam was no ale nie miał kto mi zrobić zdj, siostra jest chora i nikt nie miał mi zrobić ty zdj, no ale będą w sobotę za tydzień.

Dobra teraz przechodzę do Biżuterii, dzisiaj i ostatnio weszłam na taki sklep internetowy by popatrzeć a nawet może bym mogła coś z niej kupić. Weszłam na Sklep ZAUFL, chyba dobrze go znacie prawa?. Bo widziałam że na nie których blogach że  prawdopodobnie z tą firmą współpracujecie tam nie które osoby. Więc mnie te rzeczy co u was moi drodzy, zainteresowały i spodobały i dlatego weszłam na tą stronę by poszukać coś dla siebie, lecz nie znalazłam nic  dla siebie ale coś znalazłam i mi się spodobały kilka biżuterii które dziś wam pokaże.













11 komentarzy:

  1. Ten sklep ma na prawde śliczne biżuterię bardzo mi sie podoba. Szczególnie ta ostatnia bransoletka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sklep:) Uwielbiam biżuterie,swojego łańcuszka nie ściągałam już rok,za bardzo jest dla mnie cenny :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep,mam bizuterie z niego i niektore sa fajne a niektore sie juz zepsuly:(
    Ten 3choker jest słiczny,mam podobny tylko ze czarny ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ja niestety nie za bardzo jestem przekonana do bizuterii z chin :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam jakoś za biżuterią, ale z tych, które pokazałaś wszystko wygląda ładnie i nawet bym chętnie ubrała pierścionki z drugiego zdjęcia, czy hoker z trzeciego :) przedostatnia bransoletka też jest fajna, taka minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam hookery, bardzo fajnie wyglądają do różnych bluzek :) A pierścionki dobrze prezentują się przy ładnym manicure ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. same fajne rzeczy :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne produkty, chętnie bym coś tam kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wishlista! My kochamy chokery <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts