Bluzy dla mężczyzn ♥

Witajcie kochani! Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka bluz dla mężczyzn, bo zauważyłam że dodaje tylko dla kobiet posty a o mężczyznach zapomniałam, ale teraz się to zmieni od dzisiaj będę dodać posty dla mężczyzn a za jakiś czas dodam ( Wywiad, biżuterie, stylizacje, filmy) No różności które wam się podobają i bardzo je lubicie. Dobra przejdę do setna tego posta dziś męskie bluzy które mi się najbardziej spodobały.






Następny post będzie dla mężczyzn tylko że koszulki. 

10 komentarzy:

  1. Świetne sa te bluzy, mój mąż by chodził w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wybór jednakże są kompletnie nie w moim guście.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza bluza najbardziej mi się podoba. Uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj maż na pewno by wybral nr 3 . Mi osobiscie najbardziej podoba sie ta moro.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 bluza to miazga!! Świetny post i czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te bluzy!
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Cudne propozycje! Musimy pokazać bratu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie osobiście nie przypadły do gustu te propozycje, może dlatego, że swojego chłopaka jakoś bym w nich nie widziała, jednak na pewno innym się spodobają.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts