Kozaki na zime ♥

Jak wiecie już nie długo jest zima i będzie rozpoczęcie zimy 22 Grudnia, więc postanowiłam dodać post taki bardziej na zimie bo bardziej się zbliża zima i święta w raz tym miesiącem, lecz dziś wam pokaż fajne kozaki na zimę długie i pięknie pasujące dla kobiety a następnym poście będzie dla mężczyzn post. Dobra do ja już wam pokazuje i dam do tego zdj link byście zobaczyli jaka jest cena.









 Polecam byście najpierw  obejrzeli  najpierw kozaczki a potem pomyśleć czy chcecie takie kozaczki kupić i takie nosić na zimę. 

Moim zdaniem są fajne i na prawdę wyglądają fantastycznie jak się wszystkie ogląda na strona internetowych. 

Polecam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :D 

3 komentarze:

  1. Mówiąc szczerze to bardzo trudno przekonać mi się do wysokich kozaków
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką kozaczków typu tych z pierwszych zdjęć :)

    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts