KONKURS

Hejka! Dziś postanowiłam zrobić fajny konkurs więc powiem co możesz zrobić by dostać kartkę świąteczną i jakiś jeden dodatek dla jednej osoby.

Więc 2 osoby wylosuje a jedna z niej dostanie do kartki świątecznej coś do ode mnie kupionego.

1. Zaobserwować mojego  blog
2. Udostępnić ten post na swoim FANPAGE
3. Dać posta na swoim bloga że bierzesz w tym konkursie udział, i wydać swoim opinie na temat konkursu.
4. Wysłać link konkursu do swoich przyjaciół lub znajomych.
5. Dodać mnie na FB,
6. Polubić mojego FANPAGE


Ogłoszenie o wybranych osoba które wylosowałam dowiecie się tak gdzieś 27 lub 31 Grudnia 

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na konkurs,ja niedługo też chciałabym u siebie zorganizować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na konkurs :) Jeszcze tak przed świętami zrobisz komuś prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny konkursik! Powodzenia wszystkim biorącym udział! ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts