Bluzy dla par ♥

Hejka! Dziś do was kochani przychodzę z bluzami dla par, takich dla zakochanych, wy na pewno jesteście zakochani ? Ale to nie moja sprawa więc, zajmę się czymś pożytecznym tak jak pokazanie wam tych bluz dla par.

Pokaże wam ze 6 a część dalsza będzie tylko późniejszym terminie.

Dobra bluzy dla zakochanych znalazłam przypadkiem bo nie wiedziałam jaki dać post, no cóż wpisałam " Bluzy" i wyszło bluzy dla par więc klik i zobaczyłam właśnie te 6 najfajniejsze i wspaniałe bluzy.

#1

#2

#3

#4

#5

#6

Te mi się spodobały i urzekły, na prawdę i warto być zakochanym i powiem wam że kochasz go a on ciebie. Ehh tylko tak sobie mówię o miłości. 

Chciałam was zaprosić na IG-----------> Instagram ♥

18 komentarzy:

  1. Mi sie takie bluzy bardzo podobają. Chciałam zamówić takie dla Siebie i dla mojego chłopaka ale on sądzi ze to jest idiotyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest idiotyczne, to jest oznaka że kochasz, że chcesz mu coś dać o siebie. :D

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że te bluzy są bardzo fajnym pomysłem :)
    Chociaż pewnie mój chopak też by pewnie takiej nie chciał ubrać xD
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzy <3 Świetny post czekam na więcej :) Obserwuję i pozdrawiam :* https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bluzy :) w końcu mam jakiś trop co do prezentu na walentynki dla mojego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ostatnio kupiła sobie i swojemu chłopakowi takie, świetna sprawa! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie bluzy :)
    My mamy w wersji rodzice i dzieci.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że powstał taki post bo właśnie szukam prezentu na ślub mojej siostry :)
    http://brunettexox.blogspot.com/2017/01/szybki-przeglad-tumbrla-room.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiechowe są :D
    Może się skusimy na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te bluzy!!! Z pewnością ciekawy pomysł na zbliżające się walentynki! Pozdrawiam:)
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzy są świetne! Bardzo podoba mi się z ''piękną i bestią''
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bluzy. Idealny prezent na walentynki. Mi osobiście najbardziej podoba się bluzy z pierwszego zdjęcia :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne takie bluzy:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts