Dziś <<<<<<<<<< Wywiad internetowy >>>>>>>>> Alicja Ziółkowska

Ja, Ile masz lat ? 

- 16 

Ja, Od kiedy blogujesz ? 

Bloguje od zeszłych wakacji także lada monet wybije rok Moment *

Ja, Dlaczego się zainteresowałaś blogiem?

- To bym impuls. Czułam , że chce się dzielić z innymi przemyśleniami na dany temat czy też inspiracjami Był *

Ja, Kto ci powiedział o blogowaniu ? 

-  Prawdę mówiąc moja przyjaciółka, chodź przed teraźniejszym moim blogiem miałam inne strony.


Ja, a z kim prowadzisz teraz bloga sama czy z kimś ?

- Sama .Czuje wtedy swobodę i pisze o tym o czym mam ochotę .



Koniec rozmowy na czacie
Koniec rozmowy na czacie

4 komentarze:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts