Dziś <<<<<<<< Wywiad internetowy >>>>>> Wiktoria

Ja, Ile masz lat ? 

Mam 15 lat, w tym roku kończę 16

Ja, Kto ci powiedział o blogu że można go mieć ? 

- O czymś takim jak blog dowiedziałam się sama szukając czegoś w internecie

Ja, Kto cię zainspirował w czytaniu bloga ?


- Pierwszą osobą, której bloga czytałam jest DEYNN.

Ja, Co na pierw napisałaś ? 

Pierwszy post na moim obecnym blogu, był dość krótki zawarłam w nim najważniejsze informacje o mnie oraz linki do social mediów

Ja, od ilu prowadzisz bloga ?? 

- Pierwszego bloga, założyłam z moją przyjaciółką 11 kwietnia 2015r. niestety mamy już długą przerwę w pisaniu. Bloga którego piszę już w pojedynkę założyłam 27.07.2015r. i na szczęście moja przygoda z nim nadal trwa i mam nadzieję będzie się rozwijać.

Ja, Kto ci pomagał ? 

Osobą pomocną jeżeli chodzi o bloga jest Daria Mikołajewska która wykonała mi wygląd bloga. Jeżeli chodzi o wsparcie psychiczne wspiera mnie Zuza


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na bloga Wiktorii: Wiki

2 komentarze:

  1. Szkoda, że taki krótki! :)
    czekam na wiecej :D
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ! :* Oby takich więcej :)) Zapraszamy do siebie :) ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts