Dziś <<<<<<< Wywiad internetowy >>>>> Nika

Ja, Ile masz lat ? 

Bedzie osiemnastka w maju.

Ja, Od kiedy blogujesz ? 

Bloguje od pięciu(wcześniej pisałam opowiadania), jednak ten blog ma dopiero dwa lata.

Ja, Na początku sama pisałaś czy nie ?

- sama, jednak doszło coraz więcej obowiązków,więc poszerzyłam horyzonty bloga.

Ja, Czym na początku się zajmowałaś za nim założyłaś bloga ?

- Grafika komputerowa,pisanie opowiadań, troche piosenek i scenariuszy,robienie zdjęć i filmików. Z czasem postanowiłam spróbować swoich sił w blogowaniu i połączyłam dobre z pożytecznym.

Ja, a ktoś ci pokazał bloga że się zachwiciłaś ?

- Nie,czytałam mnóstwo opowiadań i stwierdziłam,że to dobry pomysł i, że warto spróbować swoich sił.

Ja, Na początku blogowania jakie posty dawałaś ?

- głównie moje przemyślenia,refleksje a także opisywałam różne miejsca,rzeczy,które widziałam.Pisałam o nie codziennych tematach jak np nowotwór.

Ja, jakie plany miałaś z blogiem czy blogować na całe życie czy nie ?

- Nie miałam żadnych konkretnych planów z blogowaniem. Do założenia go przełamywałam się długi czas,ponieważ byłam bardzo nieśmiała.to pozwoliło mi przełamać swoje lęki i poznać opinie innych na różne tematy a także pisać,to o czym lubię.




Zapraszam na Bloga Niki Niki: Niki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts