Coś domowego ♥

Dzień dobry Wam wszystkim! Dziś chciałabym przedstawić moje i mojego taty arcydzieło- to Makowiec naszej tradycji.

Więc na początku to tata mnie wziął do roboty, więc posłuchałam go i pomagałam mu. Mak przez maszynę przekręcić dwa razy. Na początek moja siostra zabrała się do wykonywania tej czynności, a ja zmywałam i różne cuda wyprawiałam, ale potem do mnie należało kręcenie maku. Poniżej opublikowałam zdjęcia, jak wygląda przed pieczeniem i jak wyglądają poszczególne etapy jego powstawania.









 To jest dzieło mojego taty, on to umie robić, a dziś to ja się uczyłam robić ciasto. Tata mi mówił, co mam robić, a ja robiłam i takie dzieło stworzyłam.

Więc teraz czas na pokazanie, ile mój tata zrobił Makowców.



 A teraz pokażę moje dzieło przed pieczeniem:




 Oto moje dzieło, ale trochę niewyraźne zdjęcie (przepraszam za nie), bo robiłam mamy telefonem i kawałek widać taty swetra, ale tata z mamą wzięli mojego makowca i te duże razem wszystko włożyliśmy do brytfanny. Ale po upieczeniu pięknie wszystko wygląda, świetnie.



 A jeszcze tata zrobił piękny dodatek do ich grupy, zrobił grubszy makowiec:




     Koniec.

Przepraszam za jakość zdjęć.


6 komentarzy:

  1. Co prawda zdjęcia mogły być lepszej jakości, no ale skoro warunki Ci nie pozwoliły, ale i tak super, że podzieliłaś się tradycją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda zdjęcia mogły być lepszej jakości, no ale skoro warunki Ci nie pozwoliły, ale i tak super, że podzieliłaś się tradycją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post, zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/2016/03/let-us-hurry-to-love-people.html

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts