Hej!

Cześć Wam. Chciałam trochę opowiedzieć o sobie, jak moje życie w ogóle wygląda i jakie są tego skutki, jak się dzieje w szkole i jak wyglądają moje relacje z innymi ludźmi. 

To tak... Ja nazywam się Iza Ciesielska, mam 16 lat, uczęszczam jeszcze do gimnazjum, ale i tak za rok będzie egzamin, będę musiała więcej się uczyć i więcej casu poświęcić nauce, ale i tak wszystko mnie przerasta, to trochę nie wygląda jak opowiadanie o  moim życiu, ale to trochę tak wygląda, może tak się zdaje innym. Jak więc ja mam zbyt wiele kompleksów i tak to wszystko widać na mojej skórze i nienawidzę samej siebie, że innym ludziom się daje wykorzystywać i poniżać, ale i tak daję radę i tak mnie niektórzy lubią i niektórzy mnie nienawidzą, że jestem taka brzydka, i to mnie boli, że tak traktują  moją osobę, ale to trochę widać, ale daję radę, gdy jestem trochę na coś chora, sama nawet nie wiem, wolę nie mówić nikim o tym i tak mam orzeczenie i mam łatwiej, i wszyscy mnie inaczej oceniają i patrzą, wytkając palcami. I że mam już od urodzenia krzywe zęby i to nie znaczy, że wszystko mam krzywe.




Przepraszam za taką nieco niezrozumiałe treść.

2 komentarze:

  1. Ocenianie ludzi jest żałosne. Jesteś na pewno śliczną dziewczyną, uśmiechaj się często <3 Moją radą na przyszłość jest to, byś robiła krótsze zdania i kropki, a nie zaczynała każdego zdania od 'i'. To tylko taka mała uwaga, a tak poza tym masz przepiękny, minimalistyczny wygląd bloga. Trzymam kciuki, zostawiam obserwację i liczę na to samo kochana!

    http://black-fashion-blog-mn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie. Trzymaj się!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts