Dziś <<<<<< Wywiad internetowy >>>>>> Au Relia ♥

1. Ja, Ile masz lat ?

- W tym roku, w październiku kończę 19 lat

2. Ja, Od kiedy zaczęłaś chodzić do pracy czy ogóle pracujesz ?

- Jeszcze nie zaczęłam pracy, chodzę do technikum czteroletniego, czyli został mi jeszcze rok. Po szkole mam zamiar dalej się uczyć ale w innym kierunku
Emotikon smile 
3. Ja, Kiedy poznałaś swojego pierwszego chłopaka co poczułaś jak go zobaczyłaś ? 

- w sumie to był przypadek, i nic szczególnego byłam z nim bo prosił mnie o chodzenie cztery razy. Nie trwało to długo. Teraz mam narzeczonego i kiedyś to stare dzieje Emotikon smile

Ja, Ile lat trwał związek? 

- lat? tydzień czasu ten pierwzy - nietrafiony 

4. Od ilu lat prowadzisz bloga? 

- bloga prowadze od początku tego roku Emotikon smile 

Ja, a tak za wzięcie o czym piszesz, coś więcej o powiedz

- Głowie chce pokazywać stylizacje i makijaż, po tym DIY fryzury i trochę life style 

Ja, Ten makijaż na zdj sama go zrobiłaś ?

- tak 

Blog Au Relia: Blog


Emotikon smile

Emotikon smilea tak za wzięcie o czym piszesz, coś więcej o powiedz

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wywiad! Czekam na więcej. http://glessfashion.blogspot.com/2016/03/darmowe-gadzety-szkole-pomoc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad, powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Wywiad bardzo mi się podoba ! :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wywiad :) Powodzenia !
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu posty :) oby więcej takich.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wywiad, można się dużo o niej dowiedzieć :)
    Super
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wywiad :) Fajnie że możemy się czegoś więcej dowiedzieć o danej osobie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie trochę krótki i zbytnio rozbieżny pytaniach, jednak wierzę że z czasem wypracujesz te wywiady i kolejne będą co raz lepsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts