Wywiad ------ z Less ;)

Witajcie kochani! Dzisiaj do was z obiecanym wywiadem z less  który już napisałam że będzie i jest z nami Sandra, która odpowie na moje wszelkie pytania.

Ja: Ile masz lat?

- 17

Ja: W jaki sposób zostałaś less i dlaczego?

- W taki ze od małego podobały mi się dziewczyny, a dla tego bo dziewczyny miej ramion, i kochają bardziej i czulej.

Ja: Ile miałaś dziewczyn?

- Emm 5

Ja: Od czego się zaczęło że poznałaś jakąś dziewczynę po raz pierwszy ?

- Od tego że trafiłam od środka , to nie ma różnicy czy kłamstwo czy nie.

Ja: Ile miałaś lat, jak poznałaś pierwszą miłość?

- 16

Ja: A ona ile miała lat, gdy cb poznała?

- 17

Ja: Jak w niej się zakochałaś i dlaczego?

- Po protu zakochałam się nie da się opisać tych uczuć a dlatego że była sobą.

Ja: Jaka była w stosunku do cb?

- miła szczera i kochana

Ja: A okłamała cię raz czy dwa ?

- Zawsze mówiła prawdę

Ja: Dziękuje ci bardzo za wywiad :D

- Nie ma sprawy

Na tym kończymy ten wywiad a jak byście chcieli jeszcze taki wywiad to śmiało piszcie i wg.

4 komentarze:

  1. Ciekawy aczkolwiek krótki wywiad. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy chociaż bardzo krótki wywiad. :) Pozdrawiam, Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. troszkę dłuższy i byłoby lepiej :) zapraszam do siebie http://paulinoowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad :) Szkoda, że bardziej go nie rozwinęłaś, ale co tam!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts