Tolerowanie!

Witajcie kochani! Przepraszam że taki nadałam tytuł posta ale chce coś wam powiedzieć i się was zapytać o coś... Czy waszym zdaniem lessbijki całujące się to dla was jest ohydne? Moim zdaniem  nie, ja to toleruje a wy? Tolerowanie,  czegoś lub czegoś nie jest zabronione ale  gdy widzicie takie osoby chce wam się rzygać czy od razu wyzywacie że są takie i takie... nie powinno tak się robić bo te osoby mają uczucia i może to dotknąć i do bardzo, że ludzie to tak postrzegają że  to ohydne i wg ale jak, ja to widzę dla mnie nie jest ohydne bo to jest  życie ich decyzje jak chcą żyć i z kim, i powinniśmy to uszanować i przestać ich wyzywać i obrażać tak jak gejów to i też ich sprawa jak żyją i jak chcą żyć nie musimy się na to wszystko patrzeć i możemy odejść i wg... Moim zdaniem uszanujmy i zostawmy ich w spokoju. I Ważne że są ze sobą szczęśliwi prawda?








Ps: Nie długo zrobię wywiad z takimi osobami jeśli jesteś ciekawy to napisz coś i zostaw po sobie ślad. ♥

8 komentarzy:

  1. Ciekawy post ! Toleruje takie osoby, każdy z nas jest inny, więc powinniśmy to uszanować

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie rozumiem, co komu do tego, z kim śpi i z kim żyje. To takie wchodzenie komuś do łóżka w butach. Jeden woli mężczyzn inny kobiety a ktoś inny woli być sam. Każdy jest indywidualistą. To tak, jakby czepiać się, że jeden czyta Harrego Pottera a inny Romeo i Julię. Ja jestem tolerancyjna. Niech tak zostanie na dobre :) świetny post. Pozdrawiam serdecznie Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że to prywatna sprawa, kto kogo kocha, kto z kim spędza noce. Nic mi do tego, ja mam chłopaka, moja koleżanka ma dziewczynę. Mam takie poglądy może tez dlatego, że w moim otoczeniu jest bardzo dużo osób homoseksualnych. Nie mam kompletnie nic przeciwko temu, jak ktoś daje sobie buziaka. Skoro oni tolerują, że mój chłopak całuje mnie, tak samo jak rozumiem, że chłopak mojego przyjaciela całuje jego. Nie rozumiem całej tej nagonki na osoby innej orientacji. Widać, jak bardzo Polska jest zacofanym krajem, nic nie da się poradzić, niestety.
    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Można być tolerancyjnym w takich przypadkach, ale do pewnych granic. Niech sobie żyją takie osoby, ale niech swojego uczucia nie pokazują publicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama należę do grona osób homoseksualnych. Nie obchodzi mnie kto z kim jest, ale jednak komentarze w moją stronę (i innych) nie należą do tych miłych. Nie wiem dkaczego ludzie akurat tej grupy się tak uczepili. Mi samej nieprzeszkadza jak "normalna" para daje sobie buziaka, ale jak jest to homoseksualna para to ludzie wytykają palcami i niemiło wszystko komentują. Czy tolerowanie tego jest aż tak trudne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tolerancja to zawsze będzie trudny temat, niestety takie mamy realia. Prawda jest taka, że każdy ma prawo żyć po swojemu i drugiej osobie nic do tego. Wiadomo jednak jak jest... Ale dobrze, że o tym napisałaś, warto mówić o tolerancji jak najwięcej. Wywiad to byłoby fajne uzupełnienie tematu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio jedna z nas miała niezłe przeżycie, które pokazało, że jest ona tolerancyjna. Poznała chłopaka, który ma żeńskie narządy rozrodcze. Nie wyśmiała go, a nawet się z nim zaprzyjaźniła :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry post, porusza ważny temat i zgadzam się z Tobą, alr zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie mu przeciwny. ;(

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts