Koszule ♥

Witajcie kochani! Dzisiaj do was przychodzę z nowym postem i nowymi propozycjami koszul które mi się najbardziej spodobały, ale cóż może wam się spodoba a może nie zobaczymy co wy na to powiecie, dobrze ja już przejdę to koszul.





Koszule Eleganckie. 
Wybrałam jeszcze koszule elegancje które mi się też spodobały, ponieważ ich nie może zabraknąć w moim poście właśnie w tym no cóż chce wam wszystkie pokazać nawet te które są z eleganckich Akcesoriach. 


Przepraszam że jedną wam pokazałam ale tylko jedna mi się spodobała i była wręcz idealna. 

5 komentarzy:

  1. MMMmmm niektóre koszule są w moim stylu, ale nie podążam za modą. Bardziej jestem unikat i podążam swoją drogą w tym aspekcie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i druga. Jestem zakochana, szkoda,że mój narzeczony by takich nie założył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia koszula podobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia elegancka+ lubię facetów w muszkach:)).
    Pozdrawiam! I owocnego roku szkolnego życzę^^.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts