Moda #1

Hejka! Dziś post będzie taki na zimę, dziś chce wam serdecznie pokazać "kilka rzeczy", które znalazłam w necie fajnym sklepie z ciuchami różnymi, lecz wole wam tylko pokazać kurtki  na zimę które mi się bardzo podobają, cóż może i wam się spodobają  kurtki takie na topie. Na razie pokaże dla dziewczyn a następnym poście dla mężczyzn, tak będzie lepiej potem mi się wszystko plącze wszystkie zdj i wszystko co mam na pulpicie.

No dobra kurtki wzięłam z jednego sklepu. zobaczcie sami!


Pierwsza kurtka to ADIDAS BOMBER JACKET.
Kurtka została zaprojektowana dla każdej kobiety która chce ją kupić i nosić i czuła się  komfortowo w tej swojej  nowo kupionej kurtce. #1



Druga Kurtka to COMFRONT PARIS
Dla kobiet jest właśnie zaprojektowana ta kurtka dla kobiet które chcą się czuć  oryginalnie.
#2



Te dwie kurtki moim zdaniem są najlepsze na zimę...! 

1 komentarz:

  1. Świetne kurtki jak na zimę! Bardzo fajny post :) Taki inny od reszty ;) Oryginalny ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts