almost here holidays

Jak wiecie już nie długo święta, dużo wolnego będzie przez te dni no ale nawet fajnie bo spędzimy razem te święta z rodziną swoją kochana a przed świętem wigilii odbędzie się wigilia klasowa która zapamiętamy ją na zawsze nasz najlepszą wigilie. Wigilia to najlepsze święto Ever, ponieważ my i inne rodziny dzielimy się opłatkiem i składamy sobie najlepsze, życzenia na całe życie...!

No ale ja mam nie najlepiej bo ja i moich koledzy i koleżanki  nie będziemy mieli  wigilii klasowej, ale dla mnie szkoda ponieważ by była nasza ostatnia wigilia klasowa. Cóż tak chcieli rodzice nasi co my na to poradzimy.






Bym mogła nagrać jakiś filmik na bloga, no ale w łazience w lustrze ponieważ nikt mnie nie nagra. 
Bo ja będę się stresować. Mogę nagrać taki z pozdrowieniami i coś więcej bym mogła od siebie dodać. 
Jak myślicie dobry pomysł czy nie zbyt ? 

2 komentarze:

  1. Pomysł z nagraniem jest ok!
    Świetny post,pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szkoda z tą Wigilią, mam nadzieje ze uda wam sie to jeszcze zmienic :)
    Filmik koniecznie nagraj

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts