I love to ride!

 Jak mówiłam wczorajszym poście, że byłam o cioci ale u kilka ciotek i kilka zdj porobiłam jak jechałam rano i z powrotem  zdj mają złą jakość ale wam pokaże. Więc pojechałam do łodzi i do pierwszej cioci, to pojechałam na skróty można tak powiedzieć że dojechałam razem z rodziną w 1 godz,jak dojechałam na miejsce to fajnie bo w tedy mogłam zobaczyć kuzynkę i kuzyna którzy byli, mojej cioci dziećmi wszystko było super weszliśmy na górę i przywitałam się z nimi i oddałam książki pt " Inne Anioły". Które pożyczyłam mi kuzynka, po pół godzinie pojechaliśmy i znów mi pożyczyła książki. "Ale nawet super nie będę się nudzić". Właśnie tak powiedziałam w  myślach w samochodzie odjechaliśmy i pojechaliśmy do następnej cioci takiej że nikt jej nie ma. Co będę wam opowiadać o każdej cioci której co robiłam bo to jedno i to samo! Ale powiem wam że kocham Łódź. Pokaże wam zdj już. Ale jak już mówiłam mają złą jakoś przez to że miałam stary telefon, lecz dało się zrobić zdj. Jak z powrotem jechałam z rodziną do domu tak lało że "HEJ".

  
To zdj zrobiłam u kuzynki. 





Możliwe że źle gdzie nie gdzie na pisałam... Przepraszam! 

4 komentarze:

  1. super, że możesz sobie pojechać do rodziny! u mnie prawie wszyscy mieszkamy nie daleko siebie :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wyjazdy zawsze są bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjazd do rodziny zawsze fajny :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze uwielbiałam wyjazdy do rodziny. Po przeprowadzce mam ich już wszystkich blisko ^^
    http://kreatywnablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts