I do not know!

Jak wiecie dawno mnie nie było na Blogu, i mało dodawałam postów ale to się zmieni ponieważ dziś taki innych post wstawię a jutro wyjątkowy dodam, bo nawet dodam jakiś filmik jak mi się uda go nagrać jak jadę do kuzynki i opowiem co się działo i kilka zdj ciekawe dodam książek lub czegoś innego jeśli wymyśle, no ale przejdźmy najlepiej do tego postu. Więc dzisiaj dodam fotki takie o kosmetykach i link wam dam, ale kosmetyki będą AVON.

Makijaż powinien się zacząść od podstaw, najpierw korektor, podkład i puder, oczy, a potem rzęsy, kredka pod oczy, cienie, a na końcu usta.















Polecam wam serdecznie te produkty ponieważ AVON są najlepsze Ever. 

Chciałam was zaprosić na mojego Fanpage którego wam podam w linku tu. Fanpage 

3 komentarze:

  1. bardzo mnie zawsze ciekawiły podkłady i korektory z Avonu, muszę kiedyś spróbować :D
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie


    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/spenianie-marzen-koncerty-little-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycja ciekawa, choć dużo leniej zaprezentowałaby się gdybyś pokazała efekty, czy zdjęcia byłyby twojego autorstwa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts