Dziś wywiad ze spaniałą osobą ------ Angelą ♥

1. Ile masz lat ? 

- 15 

2. Skąd jesteś ? 

Urodzilam sie w miejscowosci Bartoszyce na Warmi Mazurach, a obecnie mieszkam w Holandii
Emotikon slightsmile

3. Co cię zainspirowało do pisania Bloga ?

- Jako mala dziewczynka siedzialam juz duzo w internecie, czytalam blogi i ogladalam filmiki roznych dziewczyn na YouTube. Jedna z tych dziewczyn byla Lucja z kanaly i bloga Lucyandlucy1 tak naprawde to ona zainspirowala mnie do tego zeby zalozyc bloga, a teraz ciesze sie ze to ja moge inspirowac innych tak jak Lucy kiedys zainspirowala mnie
Emotikon heart

4. ile miałaś lat gdy założyłaś bloga ?

- Swojego pierwszego bloga zalozylam w wieku 11/12 lat, a obecnego gdy mialam 14

5. A tego Obecnego bloga ile prowadzisz ? 

No juz jakis ponad rok bedzie

6. A jaki był twój pierwszy post jak miałaś 11/12 lat ? 

Ojejku nie pamietam haha, byl to pewnie post w ktorym sie przedstawilam i powiedzialam co na blogu bede robic

7.  A ktoś wiedział w szkole że prowadzisz bloga ?

- U mnie to bylo tak ze na poczatku nikt nie wiedzial bo nie bylo to jeszcze w Holandii az tak popularne i nikogo to nie interesowalo, ale teraz sa oczywiscie te wszystkie social media na ktorych ludzie z szkoly mnie sledza wiec wiedza ze mam bloga bo widza co sie na okolo mnie dzieje i nikomu to tutaj nie przeszkadza, wrecz przeciwnie bo odbieraja to bardzo pozytywnie

8. Na tym obecnym blogu jakie dodajesz posty modowe, czy swoje naturalne ?

- Kiedys pisalam posty tematyki lifestyle lecz gdy zalozylam snapa na ktorym vloguje codziennie, stwierdzilam ze musze zmienic tematyke bloga i teraz to jest roznie, raz jest cos o modzie a raz naprzyklad jakies przemyslenia. Ostatnio tez naprzyklad napisalam post z krotkim vlogiem o miejscu ktore warto odzwiedzic. Ale ogolem moge pisac o wszystkim

9. Jaki ci się blog podobał gdy zaczęłaś czytać w ogóle te blogi i inne strony przyglądać ? 

Z wszystkich blogow najbardziej podobal mi sie blog lucy, a teraz juz nie mam swojego ulubionego



Zapraszam na Bloga Angeli: Angel - Blog

2 komentarze:

  1. Super wpis ! Uwielbiamy takie wywiady ;3 ^^ Także lubiłyśmy i dalej lubimy Lucy :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad :)))

    Musze odwiedzić jej bloga :d

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts