Coś wiosenne ♥

Witajcie moi drodzy! Na moim blogu,  dziś będzie wiosenny post, to znaczy? wiosenne zdj pokaże wam ode mnie dla was. Te zdj będą fajne które dziś je zrobiłam.

Więc dziś siedziałam se na łóżku i myślałam jakie, zrobić zdj i wpadłam na pomysł zrobić zajebiste photo kwiatków i inne które są fajne, które mi się przydadzą na bloga, więc wyszłam z domu na podwórko i poszłam za dom patrze fajne kwiatki, podeszłam do nich z telefonem kliknęłam 2 zdj takie jak widzicie. A te drugie zrobiłam tez na podwórku nieba i gęsiorów.



Zdj róż żółtych to, są róże które są u mnie na podwórku dziś więc zrobiłam im zdj ponieważ mi się spodobały. 

Jeszcze dziś będzie moje perfekcyjne sesje .




1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts