Witajcie Nie wiem czy zrobić !! ??

Witajcie wszyscy moich kochani i drodzy czytelnicy, mam taki problem i nie wiem czy mam zrobić kolczyk czy nie bo ja chce se zrobić kolczyk pod językiem, i nie wiem czy zrobić pomożecie mi i  powiecie tak czy nie bo to dla mnie ważne. pokaże wam zdj jakie na przykład bym chciała. 




To jest mój problem i z którego skorzystać, no bym chciała zrobić se pod językiem ale nie wiem czy zrobić a i tak mam zakupiony wenflon i ma 1mm 34ml i nie wiem czy coś da z nim się zrobić tego kolczyka.

6 komentarzy:

  1. Drobne podobają się mężczyznom, ale drobne. Bo inne kojarzą się z marginesem społecznym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to nie rub bo boli i to nie wiesz jak ja miałam kiedyś na nosie w ustach i w brwi to bolało nie mogłam prawie pszez miesiąc pić napoi czy gorącego ale później zalowalam bo nie którzy źle się wyrażali na to i zdjelam teraz nie mam i się cieszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile organizmów tyle rakcji ja miałem pod jezykiem i miałem smile i miałem tego na dole pod warga i jeszcze tego samego dnia mogłem pic gorące napoje i robic wszystko. tak samo jest z bólem kazdy ma inny próg bólu jednego boli a dla drugiego to bółka z masłem :))

      a tak po za tym to zapraszam do siebie :) http://mateusz1forysiuk.blogspot.com/

      Usuń
  3. *sobie Hmm, jeśli kolczyk nie będzie niczym takie okrągłe kolczyki, jakie mają krowy, tlyko taki bardziej subtelny, mały, to myślę, że będzie to fajnie wyglądać. Ja chciałabym sobie zrobić w dolnej wardze. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie jesteś tego pewna to nie polecam, natomiast jeśli marzysz o tym od dawna i nie widzisz żadnych złych stron tej decyzji to idź w to bez wahania :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://herbatazpoziomkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszytko wiąże sie z ryzykiem a zwłaszcza te kolczyki które robisz w więzadełkach w buzi bo nawet głupie mycie zebów moze powodowac przerwanie tej zyłki także zastanów sie kilka razy i dopiero wtedy rób :))

    a tak przy okazji to miło będzie jezeli wpadniesz tez na mojego bloga :) http://mateusz1forysiuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts