Coś innego z Lekcji dodatkowych i z FB ♥

Witajcie moich progach, na moim blogu dziś chce ogłosić że ja byłam na dodatkowych i opowiem jak było. 


Na tych dodatkowych z panią na początek wycinałam karteczki z panią i potem graliśmy w tabliczkę mnożenia i ja musiałam układać w kolejności tabliczkę mnożenia żeby układały się działania i wyniki.  


* Facebook * 

Coś nowego się u mnie wydarzyło, mam chłopaka i jest świetny bo z nim chodzę i to głupie że o tym pisze ale to jest moje życie i go kocham ♥ ♥ ♥ 

Mój wybranek na męża ☻☻♥♥♥ 


1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts