Modne stylizacje.

Hejka kochani! Dzisiaj trochę pokaże wam modne stylizacje które są tak na prawdę modne teraz zagranicą i ogólnie mi się takie właśnie podobają, takie ze stylem własnej osobowości pokazania własnej i kogoś dzieła które stworzył dla innych by mogli też spróbować i poczuć się jak te modelki i różne osoby które pozują do takich zdj. Ale fakt są super te zdj i te całe stylizacje, ale też są stylizacje mężczyzn więc też trzeba pokazać jak oni też wyglądają i niech też pokażą innym, mężczyzną jak może się każdy mężczyzna poczuć.






Mężczyźni.







4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zestawienie, podobają mi się Panowie z samego dołu:)
    Zapraszam do siebie
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy szczególnie mi się podoba Pani w beżowym zestawie i łańcuch złoty mój styl. Panowie w garniturach mm uwielbiam jak facet tak się ubiera.
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Panowie na przedostatnim zestawieniu to mój typ, szczególnie ten po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts