Wywiad -------------> z Internetu ---------------> Bloggerką ♥ ☺

Witajcie kochani! Dzisiaj przeprowadzę wywiad z bloggerką.  Carolynx96 . Postanowiłam zadać jej kilka pytań ,które mnie ciekawią . Jeśli jesteście ciekawi jak odpowiedziała na moje pytania zostańcie do końca.

Ja: Ile masz lat?

- 21

Ja: Jak się zaczęła twoja działalność z blogiem?

- Bloga założyłam w 03.12 . 2015 lubiłam mode i lubiłam pomagać innyk i stwierdziłam ,że założenie bloga będzie idealnym rozwiązaniem . prowadziłam go do marca ,ale do którego to nie pamiętam . Skasowałam to wszystko co pisałam do tamtej pory i jakoś 17 maja 2016 roku powróciłam z nowymi pomysłami . Przez ten czas co nie pisałam bardzo mi tego brakowało.

Ja: Dlaczego  założyłaś bloga ?

- Sama nie wiem , szukałam hobby ,które zapełniłoby mi czas ,chciałam mieć coś swojego.

-  Poznać innych ludzi , chciałam żeby ktoś docenił to co robię.

Ja: A na początku przed założeniem bloga... Czytałaś jakieś blogi itp?

- Czytałam Blogi Maff i Jessici Mercedes , śledziłam ich social media , oglądałam programy modowe . Oprócz Maff czy Jess czytałam bloga mojej koleżanki ze szkoły Uncaro

Ja: A na początku blogowania ile ci zajmowało pisanie jednego posta?

- Koło 2 godzin , zawsze mi coś nie pasowało to zmieniałam , dodawanie i obróbka zdjęć też sporo czasu zajmowała




Zapraszam na bloga: Blog

4 komentarze:

  1. Ciekawy wywiad. Z pewnością obczaje jej bloga :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad :D Czekam na więcej takich wpisów ^^

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts