Wywiad ---------> Internetowy z -------------> Dziewczyny ♥

Witajcie kochani! Dziś  będzie wywiad internetowy który udzieliły  mi  Dziewczyny  i mi odpowiedzą na kilka pytań które najbardziej mnie ciekawią, między tym to wszystko praktycznie. Jak najbardziej się dowiecie w trakcie wywiadu. I jeszcze jedno będę wstawić co dwa dni wywiad.



Ja: Ile macie lat ? 

- Rocznikowo 14


Ja: Jak się zaczęła wasza działalność z blogiem? 

-
Zaczęło się to całkiem niewinnie. Od małego robiłyśmy zdjęcia i chodziłyśmy ze starszą kuzynką na sesję. Po założeniu przez kuzynkę bloga zaczęłyśmy się tym jeszcze bardziej fascynować. Dużo uczyłyśmy się od niej i od innych i tak doszło do naszej pierwszej próby z blogiem, jednak nie wszystko poszło po naszej myśli. Na pierwszym blogu pojawił się tylko jeden wpis, ponieważ rozpoczęły się komplikacje. Zdjęcia nie chciały się ładować co było wielkim minusem. Nie umiałyśmy tego naprawić, więc usunęłyśmy bloga. Następny, nasz teraźniejszy blog powstał 1 kwietnia 2016 r, a więc wnet mamy nasz roczek


Ja: Ile razy dziennie dodajcie posty? 


- Posty staramy się dodawać co około 5 dni. Na miesiąc jest ich ok. 5-7

Ja: Czy ktoś wam powiedział że możecie swój blog stworzyć i dzielić się nim ? 


Tak jak wcześniej wspomniałyśmy naszą inspiracją były inne blogerki, a na ten pomysł wpadłyśmy po założeniu bloga przez naszą kuzynkę.

Ja: Co was najbardziej ciekawiło na początku niż rozpoczęcie blogowania? 


- Przed założeniem bloga bardzo interesowałyśmy się sportem, a m. in. piłką nożną oraz siatkówką. Teraz również nie zrezygnowałyśmy ze swoich pasji i ćwiczymy regularnie. Naszą wielką pasją jest do dziś również motoryzacja


Ja: Jak wy zawsze robicie takie piękne zdj na bloga ? 


Nad każdą sesją dużo myślimy: w co się ubrać, jak pozować, gdzie iść itp. Mamy swój notatnik, w którym zapisujemy pomysły i inspiracje na sesję oraz wpisy. Jest już tam tego sporo, więc wkraczamy powoli do realizacji



Ja: Ile zawsze czasu poświęcacie na napisanie takich postów? 


- Samo pisanie nie zajmuje nam dużo czasu jest to zazwyczaj 1-1,5h. Sesji powierzamy trochę więcej czasu, by wypadła dobrze , a obróbka zdjęć około 30min. Razem wychodzi 2-3h w zależności od tematyki posta


- Dziękujemy za wywiad. 


Ja: To ja wam dziękuje że mi udzieliliście mi tego wspaniałego wywiadu. 


Ps: Blog


3 komentarze:

  1. Macie mnóstwo świetnych zdjęć, to zdecydowanie najlepsza zaleta tego bloga :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. One są po prostu cudowne 😘
    Świetne zdjęcia . Super że mają tyle wspólnych hobby :)

    Świetny wywiad kochana :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    http://carolynx96.blogspot.com/2017/03/tag-blogowe-secrety.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za wywiad ^.^ Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts