Teen wolf - Sezon 6

Witajcie kochani! Przepraszam że mnie nie było tak długo, ale wiecie szkoła, nauka i inne rzeczy miałam  zawsze na głowie.

No ale dziś przychodzę do was z serialem Teen wolf z sezonem 6 który wyszedł  już w styczniu, od pierwszego odcinaka. Więc ja zaczęłam oglądać od stycznia ten sezon bo od 1 sezonu wszystkie odcinki obejrzałam, więc jestem fanką Teen wolf. Dobra jak wiecie wszystko się zaczyna od szkoły, i od głównego bohatera tego serialu Scott McCall (Tyler Posey) który został ugryziony przez wilkołaka.


Scott McCall (Tyler Posey) 

On był nie winnym chłopakiem który chodził normalnie do liceum do ostatniej klasy i  miał astmę, wszystko się zmieniło gdy ugryzł go w lesie wilkołak. Bo drugi bohater serialu Teen wolf jest Stiles Stilinski (Dylan O'Brien), najlepszy przyjaciel Scotta. Którym jest synem szeryfa.









2 komentarze:

  1. Nie mogę się już doczekać jak na wiosnę znowu powróci! Ostatni odcinek był cudowny *.*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten serial <3 Nie dopuszczam do siebie myśli, że to już ostatni sezon :(

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts