Ciuchy na Sylwestra ♥

Hejka! Jak tam u was po świętach? (U mnie było bosko jak zawsze co rok na święta). Ale teraz najlepiej przejdźmy do postu, post jest inny ale cóż zbliża się szałowa impreza. Taka że cały świat zobaczy jak my i wy się bawimy ja jadę do koleżanki na sylwestra będzie bosko i zajebiście na max, no ale chciałam się dowiedzieć gdzie wy jedziecie na sylwestra?

Chcesz dobrze wyglądać najlepiej obejrzyj te ciuszki które dla was naszykowałam żebyście je tylko zobaczyli i powiedzieli czy wam się one podobają.

Sylwester jest najlepszy z rokiem ten na pewno będzie boski jak zawsze są boskie wasze sylwestry co rok prawda ?

#1 

#2 

#3 


#4 




#5 

#6

#7 
#8 


#9 

#10 





Chciałam was zaprosić na moje Musical.ly: Izud

6 komentarzy:

  1. Nr 2 najlepsza ale cena trochę przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr. 1 i 2, do strzał w dziesiątkę! Klasyczne, minimalistyczne, a i mają to 'coś'. ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie : KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałas bardzo fajne sukienki na sylwestra :)
    Bardzo podoba mi się ta pierwsza sukienka jest cudowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki, ale najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się czwarta czerwona sukienka - no śliczna jest! :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 3 ❤️ Chciałabym taką 😁
    Zapraszam www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts