Stylizacja!

Hejka! Dziś co innego wstawię, stylizacje takie które mi się podobają jeśli wam to się nie podoba że właśnie tak pisze mówi się trudno. Więc trochę inaczej będzie od dziś wszystko wstawiane ponieważ oceniacie mnie źle i mówicie że źle pisze i składam zdania, cóż to mój problem więc nie muszę wam mówić że mam z tym problem takim pisaniem i składaniem zdań ale próbuje coś zrobić dla siebie i dla innych by mnie każdy zrozumiał o co mi chodzi? o to mi chodzi że każdy ma problem jak pisze ale próbuje to poprawić. Więc wam pokaże to co ja znalazłam w necie tak zwanej Galerii.





Bardzo te stylizacje mi się podobają, ponieważ bo są ich te stylizacje one je wymyśliły i ułożyły w głowie jak by to zrobić, ale to jest moim zdaniem wspaniałe że one te piękne dziewczyny i kobiety robią co kochają, robią dużo dla siebie żeby pokazać innym że mają coś w sobie i że mogą coś osiągnąć w życiu i w przyszłości. 

Moja opinia lub sugestia, właśnie jest taka że każdy ma swój styl i nikt nie ma prawa go krytykować jak się on/ona ubiera. 

3 komentarze:

  1. Ciekawie post został przygotowany, szkoda, że tak mało zdjęć i niektóre są niewyraźne...
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje! :)

    http://askaablog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts