Nowe Instagram ♥

Witajcie kochani! Dziś trochę was zaskoczę, i będzie innych trochę post o Instagramie, będę pytać ludzi na fb o coś co nikt się nie spodziewa nawet wy więc. Będę wstawić wszystkie odpowiedzi tych ludzi którzy odpowiedzą na pytanie te same lub inne.



Zaczynamy od Dziewczyn.

Kornelia 
1. Ja: Czym dla ciebie jest Instagram ?

Kornelia:  Doskonałym zabiciem czasu i możliwością zajrzenia w życie innych osób. Czasami też mnie motywuje bądź inspiruje, ale wiadomo, że nie wszystko jest takie jak na zdjęciach, więc bez przesady. 

2. Ja:  Dlaczego korzystasz z instagrama ?

Kornelia: Żeby móc wstawiać tam zdjęcia, które nie za bardzo nadają się na fb, żeby widzieć jak spędzają czas moi znajomi, którzy mieszkają daleko.

Natalka 

1.  Ja: Czym dla ciebie jest Instagram ?

Natalka: Aplikacja w której mogę podzielić się swoimi zdjęciami i czekać na opinię innych.

2 Ja: Dlaczego Korzystasz z Instagrama ? 

Natalka: Lubię oglądać zdjęcia innych i śledzić profile sławnych gwiazd.

Natalia 
1. Ja: Czym dla ciebie jest Instagram ? 

Natalia: nie mam instagrama XD.

2. Ja: A co sądzisz o tej Aplikacji ? 

Natalia:  jest okej, podobają mi się niektóre ig. 

Sandra
1. Ja: Czym dla ciebie jest Instagram ? 

Sandra: Serwisem społecznościowym na którym mamy szanse pokazywać znajomym i nie tylko swoje zdj.

2. Ja:  Dlaczego korzystasz Instagrama ? 

Sandra: Hm... dlatego że chce pokazać ludziom że moją pasją jest fotografia 🙂.

Wiktoria
1. ja:  Czym dla ciebie jest Instagram ? 

WiktoriaAplikacją w ktorej mogę dodawać zdjecia które mi sie podobają nie tylko moje
I rownież oglądać zdjecia swoich znajomych jak i ludzi z całego swiata.

2. Ja: Dlaczego korzystasz instagrama ?

Wiktoria: Zeby dodawać zdjecia I sie nimi dzielić.


Martyna
1. ja: Czym dla ciebie jest Instagram ?
Martyna: Nie korzystam z insta Bo nie mam czasu Dawałam kiedys dużo postów

2. Ja : Dlaczego korzystasz instagrama ?

Martyna: Bo mam tam dużo znaj.



6 komentarzy:

  1. łał! świetny post, sama uwielbiam korzystać z instagrama i uwarzam,że to świetne miejsce by popisać się kreatywnością w fotografii!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie!xx

    sylwiasylwiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Instagram to fajna sprawa szczególnie jak ktoś lubi oglądać innych zdjęcia :)
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, sama codziennie sprawdzam co nowego na ig

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku uwielbiam instagram <3 To najlepsza aplikacja !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam instagrama.

    https://onehundred-and-one.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts