Avon ♥ Katalog

Witajcie kochani! Dziś ten post jest wyjątkowy, ponieważ mam katalog z AVON i chciałam bym wam pokazać nie które  produkty, które w nim się znajdują, więc już zacznę od:

Lakier







Lakier jest cudny i cudnie wygląda ten kolor w świetle właśnie takim i świetnie na pewno wygląda na paznokciach. 

Balsam do ust:
Świetny jest ten produkt i świetnie wygląda.


Powiem wam że ten balsam do ust jest znakomity i widziałam działanie tego produktu. 




♥ 

Inne produkty 














































































Te produkty są najlepsze nigdzie tego nie kupicie w takich cenach, naprawdę i polecam tam kupować. 



2 komentarze:

  1. Ja już widziałam ten katalog i rzeczywscie są fajne rzeczy! :D Super post! BUZIACZKI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już widziałam ten katalog i rzeczywscie są fajne rzeczy! :D Super post! BUZIACZKI.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts