wywiad ------------------- z Aśka

Ja - Ile masz lat ?

- 17 

Ja - Skąd jesteś ?

jestem z woj lubelskiego

Ja - skąd się dowiedziałaś że można prowadzić bloga ?

- O Blogu powiedziała mi moja koleżanka i to właśnie dzięki niej postanowiłam, że ja także spróbuję swoich sił w blogowaniu

Ja - Jaki byl twój pierwszy post ?

- Mój pierwszy post to przywitanie i opisanie krótko kim jestem i o czym będzie mój blog

Ja - Kto był twoim pierwszym czytelnikiem na blogu ?

- Moim pierwszym czytelnikiem była właśnie koleżanka, od której dowiedziałam się o blogu





Zapraszam na bloga Aśki: blog



Emotikon smile
Emotikon smile

2 komentarze:

  1. Genialny wywiad ! :) Super odpowiedzi ;) Miło się czytało ;) Mamy małą prośbę :) Czy mogłabyś poklikać u nas w linki ? ;3 Miłego wieczoru :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wywiad stanowczo za krotki, czcionka niejednolita i ogólnie powinnaś po pracować nad tym postem więcej, wiec życzę naprawdę powodzenia i trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts