Hejcia kochani

Witajcie na moim blogu i na nowym poście, ten post dotyczy o mnie właśnie  i mam problem i nie wiem co mam zrobić, bo nie wiem jaki dodać dla was filmik na yt i na bloga to jest mój problem  zwłaszcza ten mam dla was propozycje ale nie wiem czy wam się takie spodobają i wy je zaakceptuje, a zwłaszcza nie wszyscy to tak na dole podam a wy wybierzecie i napiszecie w kom lub na priv na fb. 

1. Pytania o mnie 

2. Zabawa 

3. Zobaczenie szkoły 

4. Zrobienie Challenge 


To wszystkie i w ogóle nie mam pomysłu. 

Facebook: Izuś ciesielska 

6 komentarzy:

  1. Hej fajny blog czy zaobserwowałabyś naszego bloga paulaandvera.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z chęcią dowiedziała się więcej o tobie i twojej pasji;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Challenge !! <3 :) Czekamy na filmik :* :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze to z pytaniami byłoby ok :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanka!
    Zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/
    Dasz łapkę w górę? https://www.facebook.com/Empty-promises-blog-1122866627746848/?notif_t=fbpage_fan_invite

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku powinnaś popracować na interpunkcją. Czytanie tak krótkich wpisów z błędami nie jest przyjemne. Myślę, że zakładając tego bloga powinnaś wiedzieć co chcesz tu robić. Nie obrażaj się - chcę Ci pomóc;) Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts