Tematyka

Cześć Wam wszystkim! Chciałam Wam coś powiedzieć na temat mojego blogger'a i moją współpracą z Hubertem. 

Chciałam bardziej rozwinąć temat, o co w tym chodzi. Na pewno nie wiecie, ale to jest blog: Moda Mężczyzn i Kobiet. Połączyłam je razem dlatego, by kolega- Hubert Wam to zaprezentował w drugim poście, który ma być, ale dokładnie jeszcze nie wiem, ale jak się dowiem, to dodam jedno zdanie do tego posta, byście wiedzieli, czy będzie, czy nie, bo on jest specjalistą od strojów męskich. 

Hubert uczy się bardzo dobrze wszystkich przedmiotów, dlatego to on napisze o tym, bo nie wiem, jaki dać... To musi być chłopak. 

 Ja nie jestem chłopakiem i nie znam się na stylach chłopaków, więc Hubert jest najlepszy. 

-------------------------------------------------------------------------------

Już niedługo nowy post. Pozdrawiamy! :D 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga. Obserwuje!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts