Inaczej i raczej tak jak my chcemy ♥

Cześć wam wszystkim. dziś chce wam pokazać zdj paznokci które są typowe i fajne dla każdej kobiety, która by chciała se takie zrobić, dlatego chce wam pokazać najlepsze klipsy na paznokcie  z kształtami kwadrat i trójkątowe, ale takie każdemu pasuje ale nie każdej dziewczynie pewnie lecz są lesze klipsy długimi i z czópkiem klipsa. 

Wiem że mnie teraz nie zrozumieliście ale ja pisze co myślę i sądzę.



Etap robienia i przyklejania klipsów z kształtami:
1. Potrzebny klej do klipsów 
2. Klipsy 
3. nożyczki 



Na początek trzeba wymierzyć kształt i ile ma cm, tak to nie wiemy ile my chcemy se trójkąta wyciąść i mierzymy połowę i tniemy, ale przed tnięciem trzeba zmierzyć u palca czy będzie pasować, potem tniemy klipasa  kształcie trójkąta a potem klejmy paznokcia i naklejamy klipsa na paznokcia i gotowe. 




Dla uwagi to mój styl pisania i proszę mi nie mówić że jestem kiepska w pisaniu,i jedno ja pisze po swojemu i proszę mi pisać w kom że nie umiem i nie nadaje się na blogowanie, a to jest moja sprawa jak pisze i jeszcze jedno jestem kiepska z polskiego ale to nie znaczy że ja nie umiem polskiego i nie umiem pisać, a i jeszcze coś jestem na coś chora ale wy  o tym nie wiecie ja mam swój sposób więc odczepcie się od mojego pisania kto rozumie to dobrze ale kto inaczej to widzi inaczej rozumie. 

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts