Dziś <<<< Wywiad z Bloggerką >>> Natalką Zdeb ♥




1. Ja, Ile miałaś lat gdy chciałaś założyć lat bloga ?

- Nie myślałam wcześniej o założeniu bloga. Nie wiedziałam o czym pisać i nie miałam na to czasu. Dlatego założyłam go jak miałam 13

Ja. A jak założyłaś bloga to o czym pisałaś

Postanowiłam założyć bloga z poradami. Jednak z czasem 
przemienił się on w blog modowy. Teraz można na nim 
znaleźć wszystko - posty modowe jakieś przeglądy stron 
internetowych i wszystko inne.

2. Ja, Ile miałaś lat gdy miałaś chłopaka ?

- 14

W sumie tak 13-14
Ja. Od czego się zaczął twój związek
- Ogólnie to poznaliśmy się przez koleżankę spotkaliśmy się parę razy i jakoś to tam było
Ja. A potem co się stało z wami ?
- Jakoś tego nie czułam
3. Ja, Kim chciałaś być w dzieciństwie?
- Zawsze chciałam być aktorką. Od dzieciństwa lubiałam naśladować różnych 
aktorów, również bardzo chciałam zostać piosenkarką i nauczycielką.
Ja. Na przykład jakich aktorów naśladowałaś ?
- Bardzo lubiłam Harrego Pottera i do teraz go lubię zawsze jak byłam mała 
bawiłam się w czarowanie.
4. Jakie miałaś plany dochodziłaś w wiek dojrzewania ?
- ogólnie nie miałam żadnych planów
Ja. A to dlaczego ?
- sama nie wiem jakoś nie miałam żadnych planów raczej wszystko spontan
5. Ja, Od ilu lat prowadzisz bloga i dlaczego cie skusiło do założenia go ?
- bloga prowadzę już prawie rok i wszystko zaczęło się, ponieważ moja siostra 
miała bloga i jakoś tak namawiała mnie żebym tez założyła swojego no i jakoś tak 
się stało, że własnie go mam
Ja. A to od kogo się dowiedziałaś ze można go prowadzić ?
- Wszystko powiedziała mi siostra i to ona mi we wszystkim pomagała i nadal pomaga
Ja. A ta siostra ma ile lat i czym się zajmuje ?
- ma 17 lat i już teraz nie prowadzi bloga nie wiem czemu
Ja. A masz jeszcze jakieś rodzeństwo ?
- tak mam brata
Ja. Ok a czym brat się zajmuje i ile ma lat ?
- ma 8 lat na razie to chodzi do szkoły
6. Ja, Jakich najbardziej lubisz piosenkarzy ?
- Bardzo lubię Justina Biebera i Selene Gomez
Ja. A kogo najbardziej kochasz?
- nie mam takiego jakiegoś mega ulubionego ogólnie słucham wszystkiego i 
różnych wykonawców ale nie mam żadnego takiego best.
Emotikon unsureEmotikon smileEmotikon smile


Zapraszam na  bloga Natalii: Blog Natalii
Zapraszam na Dwa Snapchaty: Glessfashion i 

Natalkaxoxo3


7 komentarzy:

  1. Fajny wywiad, w sumie to ciekawy pomysł na notkę. :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad bo można się troszkę więcej o tobie dowiedzieć. Powodzenia dalej. :)
    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wpis :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad. Ja też ajkoś zbytnio nie myslałam nigdy o bloganiu, to tak przyszło nagle. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts