coś nowego o muzyce ♥



Cześć wam chciałam coś opowiedzieć o muzyce którą odkryłam  teraz i która mnie inspiruje teraz i może na zawsze, ale powiem kto mnie tym zainspirował więc już zacznę opowiadać jak to się zdarzyło.

Zdarzyło się to na facebooku, jak se siedziałam i oglądałam co się dzieje i jakiś chłopak nie znajomy mnie zaprosił a ja akceptowałam i nagle do mnie napisał, poznaliśmy się i już jesteśmy przyjaciółmi, jeszcze nie koniec ale on mi powiedział że jego kolega ma yt i jest raperem i zaciekawiło mnie to więc zapytałam się i jak się,  nazywa na yt  i podał mi i weszłam na jego kanał zobaczyłam fajną piosenkę i  posłuchałam ją i była zajebista więc mu odpisałam i za subskrybowałam.

A i mogę wam pokazać link do rapu, i jedno wam powiem mojego kolegi kol jest zajebisty możecie dać like i subskrybować  kanał na yt.

Jest na górze. A i jeszcze dodam o jego kol, jego kol jest raperem od pół roku i jest świetny, świetnie się ubiera i zajebiście wygląda na yt jak śpiewa możecie zobaczyć na górze jest klip można ogl wszystkie filmiki jeżeli dacie koma  czy chcecie ogóle.


Dziękuje za Uwagę 

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts