Filmy 3

Jak wiecie! każdy lubi oglądać lub kocha oglądać, np: seriale, komedie, horrory. No ale nie każdy lubi takie jakie inni oglądają, tak jak inni wolą seriale ale nie karzy je nie lubi. Wszystko to wyjaśnia każdy ma inny gust do filmów.

Kopciuszek!

Wiadomo każdy lubi kopciuszka, ponieważ w dzieciństwie oglądaliśmy kopciuszka ale innej wersi.

Porwanie!

 Jak wiecie! ten film jest fajny, bo fajnie się początek rozgrywa że oni jadą samochodem no ale dalej nie będę pisać.
Ona i ja 

Ten film jest fajny bo ona się przebiera za chłopaka, za swojego brata. haha XD





3 komentarze:

  1. Wszystkie filmy ogladalam i sa to moje młodzieńcze lata xd :D super post! Uwielbiam wracac czasem do filmow ktore w wieku 12-15 ogladalam non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 filmu nie widzialam🙂 szkoda, że tak mało sie o nich doeaidyjemy, jednak mam nadzieje, że z czasem się rozkrecisz 🙂 Pozdrawiam slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Porwanie muszę obejrzeć, ale brakuje mi czasu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts