Ubrania na Jesień ♥

Hejka kochani! Wiem mówiłam wcześniej że będę dodawać często posty, ale nie daje rady i nie mam czasu by ogarnąć czas by napisać ten lub inny post. No cóż może skończę z blogowaniem jak myślicie usunąć blog i zrobić inny blog którym będę raz albo 2 dni na tydzień? Dajcie znać jak byście chcieli tak ale dobra przejdę do setna tego posta.

Tak jak wcześniej mówiłam miałam już napisać dawno tego posta ale czas mi nie daje by go napisać ale dziś mam i napisałam cieszycie się? Dobrze ten post tyczy się ubrać i stylizacji na jasień zaraz wam kilka pokaże które mi się podobają mam nadzieje że wam się spodobają ubrania i także ten post.

#1. Koszula z H&M

                                                                  Link



Już nie długo dodam sesje moją z stylizacje możliwe ze z kimś dodam zdj ale to jeszcze nie pewne i niespodzianka to jest więc do zobaczenia i miłego dnia wam życzę Cześć. 

11 komentarzy:

  1. Koszule są super! Nie mogę doczekać sie sesji!:) Buziaki ;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sama jakieś zakupić! Jakimś cudem nie mam żadnej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, również czekam na sesje. Myślę, że wyjdzie dość ciekawa:)
    Pozdrawiam :-)
    http://blogoczaminastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. druga koszula jest super:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna czarna kozula w kratę, chyba sama taka kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za koszulkami oraz bluzami z napisami, a w kratę, to wolę czerwoną niż czarną <3

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula w kratę

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielona koszula najlepsza. :) Myślę sobie że nie rezygnuj z blogowania. Zrób sobie przerwę albo zaplanuj kilka postów wcześniej. :)

    https://miedzynamidziewuszkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts