Życ w rrealu ♥

Kochani moim zdaniem ten post będzie najlepszy ze wszystkich postów na tym blogu, naprawdę ale jak wolicie jak myślicie że ten post lepszy to napiszcie swój komentarz na temat tego postu.

Kochani dziś na mojej przedstawię i na moim doświadczeniu w gimnazjum są najgorsze Ever wam powiem, wszystko jest chyba ze mną nie tak bo wszyscy mnie oceniają po wyglądzie, albo że z kimś się koleguje i że ta osoba jest najgorsza, nie prawda ta osoba nie jest gorsza od wszystkich, wszyscy są sobie równi w szkołe.
Prawda nie które osoby wykorzystują innych ale nie z tego powodu że są biedni czy z tego że są piękni, ale te ludzie którzy wykorzysując inną to niszczą ich od środka, bo myślą że są gorsi od nich i zaczynają się tak samo zachowywać jak ta osoba która ją wykorzysuję, i ta  druga osoba robi to samo z następnymi  osobami.

Nie prawda nawet to że, jak raz uprawisz stosunek z chłopakiem to nie znaczy ze ona jest dziwką czy prostytutką, i od razu się ją wyzywa od dziwek lub zrób mi loda, nie może tak być tak ze ta sobą ta właśnie robi a nawet ja widzi ze ona to robi z chłopakiem w aucie i zaraz będą plotki o tym w szkole, ale może to się zmienić tylko musi się zbuntować jej i pokazać co ona robi ze swoim życiem i jej.


Przepraszam i mam nadzieje ze mnie rozumiecie.





2 komentarze:

  1. Hmmm poruszasz dziś temat, który bulwersuje mnie od pewnego czasu. Wybacz, ale w gimnazjum to ja zajmowałam się przede wszystkim nauką i znajomymi, a nie seksem. To prawda - co kogoś obchodzi to co my robimy, rozpuszczanie plotek tez nie jest miłe tym bardziej gdy dotyczą one nas samych. Ale kurde są granice! Dawniej młodzi ludzie nie mieli dostępu do rzeczy erotycznych, które dzis w Internecie są na ogół dostępne, a rodzice nie kontrolują tego. Nie przejmuj się jeżeli takie "prześladowanie" Ciebie dotknęło. Jeżeli nie masz nic na sumieniu powinnaś olać to i żyć swoim życiem. Nie do końca zrozumiałam w niektórych momentach co pisałaś, bo widać, że włożyłaś do tego dużo emocji. Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że to piszę, ale post jest strasznie niezrozumiały :( Brakuje w nim składni i przecinków, sporo jest literówek. Na przyszłość postaraj się emocję schować do kieszeni i napisać na spokojnie :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości

    mowmikate

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts