Hejka Styl polskich Gwiazd dziś ♥ i Hejty

Witajcie! kochani dziś będzie o stylu polskich gwiazd jak na co dzień się ubierają i na imprezy się stroją. Każdy styl ma swój charakter mówienia na innych ludzi czy tam gwiazd polskich, np: ktoś patrzy się na inną osobę która ma ubrania z lumpeksa, bo już te rzeczy widział i mówi na niego lump bo ciuchy z lumpeksa kupił to nie grzech kupić ciuchy w nim, a i tak każdy by wiedział że on/ona to kupili bo ktoś go widział jak to przymierzał, to nie znaczy ze jest biedny czy lumpem jak nie ma pieniędzy, teraz tu na miejscu każdy, ale nie każdy ma prawo go wyzywać czy poniżać z tego powodu to żenada. Każdy ma  swój styl i też różne a nawet Gwiazdy polskie.




Hejty na Hanne Lis.


Hanna lis: Ktoś w ogóle ją hejtuje nie wiadomo o co. Zobaczcie sami przykład  i wstęp.

"Kiedy ktoś pisze mi „Ty szmato”, to mnie to nie dotyka". A jak reaguje gdy hejt spotyka jej rodzinę?


Jak Hanna Lis radzi sobie z hejtem? Krytyka towarzyszy jej od dawna. Wielokrotnie  atakowano ją z powodów politycznych, a ostatnio wielu oburzył jej udział w programie „Azja Express”. W wywiadzie do najnowszej „Urody Życia” dziennikarka zdradziła, że nauczyła się już nie przejmować złośliwymi i oszczerczymi komentarzami. „Kiedy ktoś pisze mi „Ty szmato”, to mnie to nie dotyka” - powiedziała w rozmowie z Magdaleną Żakowską.

Oburza się tylko, gdy celem ataków są jej bliscy.  „Mogę sobie udowadniać, że hejt po mnie spływa, ale jeśli czytam o tacie – najwspanialszym mężczyźnie, jakiego znałam – że był „zdrajcą i ubekiem ”, to tracę cały dystans” - wyznała. O co oskarżano jej ojca? „Kiedy w 2004 roku zaczynałam pracę w „Wydarzeniach”, których szefem został Tomek, rozpoczął się artyleryjski ostrzał mojej rodziny. „Mój tata został oskarżony o współpracę z SB. Był już wtedy starszym i ciężko chorym na raka facetem, a ci, którzy miotali pod jego adresem obelgi i oskarżenia, doskonale o tym wiedzieli. I przecież nie on był celem tych ataków – pracował sobie wtedy spokojnie jako dziennikarz działu zagranicznego tygodnika „Wprost” – ale ja i Tomek. W skrupulatnie prześwietlonej teczce mojego ojca nie było ani zobowiązania do współpracy, ani choćby cienia donosu jego autorstwa. Były za to dziesiątki donosów na niego. I adnotacja: „Kedaj uparcie odmawia wszelkich kontaktów z naszą służbą”. Przecież autorzy publikacji o mnie i moim tacie widzieli te sterty esbeckich donosów na naszą rodzinę. Dlaczego je przemilczeli? Bo nie pasowały do obrazka. I to było najbardziej obrzydliwe” - zdradziła dziennikarka. Sama uważa jednak, że jej ojciec był niewinny:”Nie miałam najmniejszych wątpliwości. Do siódmego roku życia byłam przekonana, że słowo ubek to przekleństwo, bo kiedy mieszkaliśmy we Włoszech, rodzice określali tym mianem najbardziej nielubianych przez siebie pracowników ambasady – podejrzewam, że realnie ubeków. Podobnie było w Szwecji, tylko że tam i ja już doskonale wiedziałam, co to ubek i kto nim był w polskiej ambasadzie. W 1987 roku ojca odwołano z placówki przed czasem. Mój tata nie żyje, nie ma możliwości, żeby się obronić”

I to jest prawdziwy świat Polskich Gwiazd i jak się czują jak ktoś ich hejtuje nawet jej rodzinę. 

Przepraszam że taki jest post i nie wiem czy mnie rozumiecie, ale przepraszam za skopiowany tekst. 

Dam link do tej strony: Stronka

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, że kupowanie ciuchów z lumpeksu, to żaden grzech tym bardziej, że teraz coraz więcej ludzi to robi i serio, czasami, gdy patrzę, co tam upolowali, to kopara mi opada. Jak się chce, to da się znaleźć cuda tam. No i trzeba mieć też trochę szczęścia. Podobają mi się takie posty. ;) Ludzie z papieru

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra... I po co ludzie krzywdzą innych? Czy daje im to jakąś satysfakcję? Współczuję Hannie Lis tego, co musi przeżywać. Sama podobnie radzę sobie z hejtem jeżeli jest w moim kierunku, ale nie trawię tego, że gdy ludzie widzą że mnie to nie dotyka, przerzucają się na moich bliskich... ;c Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts