Pomoc ♥

Witajcie kochani! ten post jest dla mnie ważny, bardzo bo pomagam na tym poście najbardziej potrzebnym  pieskom  on potrzebują  karmy więc im  pomagam i potem wstawię wam link byście na nich zagłosowali proszę on tego potrzebuje. NP: Tak jak my byśmy byli psami i tak by ktoś nam pomógł, tak czy siak ale my tez możemy mu pomóc by wygrał i dostał karmę.

Pies ma na imię Aleks, jest bardzo słodki i on jest bardzo słodziutki i potrzebuje waszej pomocy tylko zagłosujcie i to wszystko.

Tak jak mu pomagam ja i inni.


LINK głos dla Aleksa

Ta Karma jest dla wszystkich pisków, z jego rodziny dzięki Aleksemu to jego rodzina i on będzie miał karmę.

I przepraszam za błąd dla grupy psów to jest karma. Zapomniałam dopisać.



I przepraszam was że tak właśnie napisałam ale to jest dla mnie ważne żeby mu pomóc. 

Mam nadzieje że mnie rozumiecie. ♥ 


Sunia Kira jest wspaniała i powiem wam że można ją zobaczyć tylko w schronisku tam gdzie się znajduje. 




Też tam trafił piesek o imieniu budzik. 
Niedawno do schroniska trafił tez Budzik, mały piesek, mix yorka, bardzo przyjacielski.



Pocieszny psiak
Jeszcze nie przesiąknięty schroniskiem
Misiek słodziutki 


Jak mi smutno że wam muszę pokazać jakie pieski nie mają imion. 



Jest jeszcze piesek który boi się bardzo aut. 










Te psy potrzebują jedzenia bardzo bardzo potrzebują karmy, ale możecie w jeden sposób im pomóc zagłosować na Aleksa, to on daje im nadzieje że wygra Aleks i dostaną wymarzone jedzenie i dom, który im będzie dobrze...! 

4 komentarze:

  1. Zaraz wlaczam laptopa i pomagam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że napisałaś takiego posta! Te pieski na prawdę potrzebują tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :) świetnie że pomagasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inicjatywa! :)
    Sama chciałabym w przyszłości znaleźć czas na wolontariat dla piesków ponieważ je uwielbiam i kocham wszystkie, ale boję się że serce z żalu mi pęknie :(

    PS. Nominowałam Cię do Liebster blog award, zajrzyj do mnie i weź udział w zabawie ! :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts