Hejterzy!

Witajcie kochani! Wróciłam do was z nowym wpisem na blogu. Jak widzicie dawno nie było mnie  no ale myślałam nad nowymi wpisami i zastanawiałam się kiedy zrobić sesje i właśnie nie wiem kiedy ją zrobię ale pewnie za tydzień albo na drugi tydzień zrobię i wam pokaże z moją niespodzianką. Dobrze przejdę do tytułu wpisu.

Hejter (Hejterzy). Kto to? co to? Czym to jest? hmm. To jest własnie pytanie wręcz idealne już wam tłumacze.
Najpierw powiem wszystko o Hejter i Hejterzy.

Hejtem określa się działanie w Internecie, które jest przejawem złości, agresji i nienawiści. To wszelkie formy uderzenia w kogoś, nie tylko słowem (chociaż głównie nim), ale i grafiką czy filmem. Wielu internautów czuje się w sieci bezkarnych, dlatego chętnie obrażają innych użytkowników w czasie dyskusji, ale nie tylko ich. Celem hejterów są też znani z pierwszych stron gazet, czy raczej z głównych stron portali. Fala hejtu zalewa szczególnie fora dyskusyjne i komentarze w serwisach plotkarskich. 

Hejter określenie osoby, która wyraża kłótliwe i agresywne komentarze w Internecie. Wrogie komentarze mogą być postrzegane jako akt cyberprzemocy i molestowania psychicznego.

Hejterzy  różnią się od trolli, którzy starają się zwrócić na siebie uwagę poprzez prowokacyjne komentarze.

Przepraszam że tak kto napisałam ale wolałam poszukać w necie ja wiem co to jest i już tak miałam i współczuje tym co też tak mieli  

A teraz Zapraszam na Instagrama: bestexbet 
Snapchata: xxizuniaxxd 

1 komentarz:

  1. I dobrze że napisałaś. Trzeba o tym głośno mówić bo niektórzy nawet nie zdają sobie z tego sprawy że to co robią jest złe. Z hejtem nieustannie spotykam się na grupach fejsbukowych.Przykre że tak się szerzy nienawiść w sieci. Pozdrawiam serdecznie 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts