Porada* ^^

Witajcie kochani! Dzisiaj trochę inny post dodaje. Ale więc  mam takie natchnienie by napisać takie nie zbędne morały z mojego serce itp. no ja nie wiem czy wam się ten post spodoba i wgl, ale napisze co ja myślę i czuje to mi chociaż pomoże, że się wygadam tu a nie gdzie indziej inni by mnie nie zrozumieli. No dobrze to ja zacznę.

*


Nikt nie wie co czuje ktoś, inny który został "zraniony", wyzwany że jest najgorszy czy nawet że jest nikim. NIEPRAWDA! Jest człowiekiem jakim jesteśmy my, nikt nie ma prawa osądzać innego człowieka za to że jest wgl człowiekiem. My nie możemy mówić o innym człowieku jakim jest bo to my jesteśmy źli dla innych że my ich wgl oceniamy za to że są inni nawet gdy coś zmienili w sobie, lub że zmienili orientacje płeciową . My wgl nie mamy prawa nawet bić ich że coś w sobie zmienili, nawet płeć, czy orientacje. Oni są też ludźmi my musimy ich zaakceptować i szanować za to że są wgl, w naszym życiu i środowisku.

** 


Każdy z nas był lub jest szczęśliwy że ma tą swoją ukochaną osobę, także ja mam swoją, lecz wszystko może się zdarzyć że ta osoba która nie ma tej osoby może ją teraz przypadkiem poznać. np.
- W mieście 
Może to się zdarzyć w każdym miejscu o każdej porze, ta miłość przyjdzie sama musisz poczekać tylko a ta osoba da ci wszystko co ma w sercu i wgl. 

Ból może w każdej chwili przyjść z tęsknoty za drugą osobą, za którą tak kochasz mocno. Ból taki że będziesz miał/a doła przez cały dzień, bo myślisz o niej wgl. 




2 komentarze:

  1. Świetnie to ujęłaś,popieram cię w 100%...Sam na swoją ukochaną osobę dłuuuugo czekam i wiem co to ból...Nikt do końca nie zrozumie co czuje drugi człowiek... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym Izo, żebyś zwróciła uwagę na interpunkcję, a zwłaszcza przecinki, bo czytając ten post gubiłem się w przekazie, który napisałaś. Zwracaj uwagę na powtórzenia, ok? Wystarczy wpisać w wyszukiwarce "człowiek synonim" i Twój tekst nabierze płynności.
    Zgodzę się z tym, nikt nigdy nie pozna dogłębnie uczuć drugiej osoby.
    Pozdrawiam
    Kuba ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts