25 finał WOSP

Witajcie kochani! Dzisiaj będzie bardzo krótki post, ponieważ nie mam teraz za bardzo czasu, dobra przejdę do rzeczy. Jak wiecie jest 25 finał WOŚP więc ja sama postanowiłam wstawić ten nowy fajny filmik z Play którzy nagrali Youtuberzy, i inni ale też jak wejdziecie  na ten filmik chociaż kilka razy, wiecie co będzie ? Więcej wyświetleń, jak więcej nas ogląda tym więcej pomożemy innym dzieciom...! Wchodźcie i oglądajcie i przesyłajcie dalej. Znajomym na FB lub gdzie indziej.

 

3 komentarze:

  1. Ja sama jestem wolontariuszką WOŚP. To wspaniałe uczucie, kiedy pomagasz w tak szlachetnym celu ❤

    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko dzieciom ale i seniorom! Wspieram WOŚP i jestem z tego dumna ! Bardzo cieszy mnie fakt, że Jurek Owsiak jest POLAKIEM! :) Oglądałam już teledysk przynajmniej kilkanaście razy i wszystkich do tego gorąco zachęcam - bo warto ! ;) To jest realna pomoc. Do puszki też wrzucam. WOŚP to bardzo ważna część naszej społeczności. Organizacje pozarządowe są niekiedy lepiej skuteczne niż sam rząd. Z resztą sami to dobrze widzicie. Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że dodałaś ten filmik na bloga!
    Ja sama jestem wolontariuszką w WOŚP :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts