Dzień niepodległości [*]

Jak wiecie dziś jest 11 listopada dzień niepodległości, no ale tak jest i to bardzo mnie cieszy że polska odzyskała tą naszą wolność od nie woli której żyliśmy 123 lata, ja składam hołd wszystkim polakom którzy nie żyją za naszą wolność, No ale za to im dziękujemy, przychodzimy na cmentarz na grup największych polaków którzy za nas zmarli. No cóż już tego nie zmienimy, no nic się już nie zmieni lecz my jesteśmy polakami i my żyjemy dla nich żeby im składać na całe życie podziękowania.






1 komentarz:

  1. Tez jestem dumna z naszych przodków! :) Wywalczyli niepodległość! Wiele z nich zginęło w imię wolności! Jestem im niezmiernie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts