Następne 4 propozycje filmów ♥

Dzień dobry! Dziś witam was ponownie w propozycjach które wam pokaże 4 najlepsze filmy, które może jeszcze nie oglądaliście lub oglądaliście. Więc to będą różne filmy które może wam sie spodobają więc przechodzę do rzeczy pierwsza propozycja to:

Sekretne życie zwierzaków domowy.


Jak wiecie ten film już wyszedł dawno.
Ale wczoraj nudziło mi się więc postanowiłam coś obejrzeć, to weszłam na zalukaj jak zawsze i szukałam coś lecz nic nie znalazłam więc patrze, a to ten film dopiero nie dawno wyszedł, więc go obejrzę i oglądałam i powiem że jest najlepszy film i polecam wam go obejrzeć.

Agent XXL. 


Wiem, wiem oglądaliście to ale to fajny i śmieszny film który mi się bardzo spodobał gdy go oglądałam w telewizorze, i wiem że nie którym też się podobał prawda ?. No nie wiem ale i tak wam go polecam jest zajebisty. 

Happy Feet: Tupot małych stóp. 


Wiem, że to bajka ale to się też oglądało w dzieciństwie tak zawsze małe bobasy przed telewizorem.
Więc to wam polecam by wasze dzieci w przyszłości to sobie obejrzały. 

Dziewczyna i chłopak wszystko na opak.


Wiadomo, że ten film jest bombowy jak ktoś z was to oglądał to na pewno moje słowa potwierdzi, Więc ten film oglądałam dwa razy, wiadomo że chłopak się zakochał w niej bo o tym opowiadają co robią zawsze jak się na siebie patrzą. No to wam ten film polecam. 


Przepraszam... Za pisownie! 

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts