5 propozycji filmów :D

Hejka! Dzisiaj będzie post o proponowanych filmach, bo innego pomysłu nie miałam ale moja kochana koleżanka doda post, będzie super ale przejdźmy do propozycji będzie 10 ale będą inne niż tam te jakie wstawiałam same zdj i trochę tylko tytułów dodam.

No to więc miłego oglądania wam życzę.! 


Legion Samobójców!


Normalnie i w skrócie wam powiem. Powiem wam ten film jest Bombowy polecam wam go obejrzeć.

Akademia Wampirów!

Polecam! 

Piękne Istoty! 


Więzień Labiryntu!


Szczerze powiem wam że zaczyna się fajnie, on przyjeżdża jakąś dziwną windą i przez jechanie w górę obudził się i nie wiedział co się dzieje i wyjechał na powierzchnię i jakiś chłopak poszedł i  otworzył, takie karaty i wyciągnął go i on szybko pobiegł przed siebie. Obejrzyjcie sobie sami! 



Silent Hill!




4 komentarze:

  1. Legion samobójców moja miłość :D innych nie oglądałam, ale na ostatni chyba się skuszę :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Piękne Istoty i szczerze powiem, że film po prostu mnie zanudził mimo, że książka jest nawet dobra. Co do reszty, całkiem fajne zestawienie:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://ekstra-introwertyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam obejrzeć Silent Hill, ale w efekcie zapomniałam o tym filmie. Czas nadrobić zaległości, haha :D

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie (na nowy post) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wszystkie, z tej listy najbardziej podobał mi się "Silent Hill" i "Legion Samobójców" :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts