Dziś coś nowego ♥ Siata ♥

Witajcie kochani! dziś przychodzę do was z siatą i z chłopakiem który siatkówkę trenuje i jest świetny podobno, więc chce dziś trochę o nim napisać żeby każdy trochę o nim wiedział że jest fajny i był wyróżniony przez mnie.

Ten najlepszy siatkarz ma na imię Łukasz a nazwiska nie mogę podawać, więc on trenuje tą siatkówkę i trochę dał mi zdj że przez siatkówkę można ładnie sobie klatę wyrzeźbić, na prawdę można widziałam te zdj  pokaże wam na koniec, ale Łukasz jest świetnym siatkarzem na prawdę najlepszym nie wiem czy by tak on o sobie sądził czy jest dobry czy nie ale ja wiem swoje jest świetny. A on wie jak się gra i jak pokazać wszystko co może, że ma siłę.

Więc zdj wam już pokazuje.

Ps przepraszam że tak napisałam :D








Zapraszam na: Instagram

Snap: łukaszstasiak4 

4 komentarze:

  1. Fajny post, nie znałam tego siatkarza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sitkasz jest nowy w reprezentacji wczoraj ładnie zagrali z Grecją jutro gramy. Z iranem pozdrawiam Hanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Siatka owszem mega sport też teruję ale rozrywkowo, mam inne pasje.
    Nie znałam tego siatkarza, ale jak mówisz, że świetny jest i gra całą energią to mega super.
    Każdy szuka swojego powołania, ten chłopak już znalazł. :)

    Zapraszam do siebie ----> unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts