Wywiad z Tomaszem ♥

Witajcie moi drodzy! dziś odbędzie się wywiad z najsłynniejszym chłopakiem który najfajniejszy blog Ever prowadzi.


1. Ile masz lat ?

- 19

2. Dlaczego blogujesz ?

- Zaczęło się od tego, że miałem parcie na darmowe rzeczy, które dostawali inni blogerzy. Kiedy się okazało, że są gównianej jakości, znalazłem w pisaniu bloga sposób na pozbycie się z siebie zgromadzonych myśli, i tak zostało do dziś.

3. Na początku jakie posty dodawałeś na bloga ?

- Pełne beznadziejnych selfie i z bełkotem, po przeczytaniu którego trudno byłoby nazwać mnie inaczej, jak tylko "zagubiony nastolatek".

4. jak dodawałeś te zdj na blogu to ile lat miałeś w tedy ?

- Zdjęcia są aktualne, data dodania posta nie różniła się znacznie od daty ich wykonania.

5. A aktualnie to  ile lat prowadzisz tego blog ?

-  Półtorej roku.

--------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na bloga: Zapraszam na bloga Tomasza ♥

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym człowieku i jego bogu! :D
    Ale z chęcią do niego zaraz zajrzę!
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad, zapraszam do mnie: magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts